PÁJOVY NAROZENINY

Kamarádi, přátelé, členové genčíčku.

Dlouho jsem nic nenapsal, neb nás všechny nebezpečný virus zahnal do našich domovů, a tak se žádná "motoakce" nekonala. A jak už jsem se vyjádřil dříve, z akcí "chlastacích" nebudu nic zveřejňovat. Tato akce je však vyjímkou. Pája měl narozeniny a to si zaslouží aspoň pár řádků.

Sešli jsme se 8.května v plném počtu nejtvrdšího jadýrka, abychom Pájovi popřáli. KŘG opět nezklamal a stoly se prohýbaly pod všelikými dobrotami, destiláty a pivem. "Mňam.".Letos se nám podařilo pro Páju sehnat celkem netradiční dárek. Za Kladenské rytíře hraje (hrál) jeho jmenovec - Patrik Machač, který je dokonce stejně starý (mladý) jako náš Pája a tak slovo dalo slovo a Patrik nám pro Páju poslal super dárek. Origoš dres s podpisem, šiltovku, čepici a kartičky s podpisy.                                      Pája byl, jako vždy, perfektní diskžokej a pouštěl samé pecky.                                             Až se z toho předsedovi rozsvítila svatozář.                                                                                              A tímto článkem se stal Pája mediální hvězdou celorepublikového formátu.

Krásné gesto českého hokejisty. Handicapovanému fanouškovi jím udělal velkou radost

 
12. května 2020 10:14 - Praha

S krásným gestem přišel šestadvacetiletý hokejista Patrik Machač. Bývalý útočník Rytířů, který se po uplynulé sezoně stal posilou Karlových Varů, věnoval svůj originální hraný dres s podpisem handicapovanému Patriku Macháčovi, velkému kladenskému fanouškovi.

 

Vlastimil Vacek, Právo

Video z předání dresu a dalších předmětů s logem Kladna zveřejnil Machač na svém Instagramu.

„Psal mi pán, že má jednoho známého, který se jmenuje shodou okolností Patrik Macháč a je podobně starý jako já, je snad o čtrnáct dní starší. Dozvěděl jsem se, že má tento handicap, a tak mě poprosil, zda bych mu nemohl poslat něco k narozeninám. Neváhal jsem a rád jsem mu ty věci poslal," uvedl Machač pro oficiální stránky karlovarské Energie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Byla to super akce a Pája byl spokojený a o to jde dělet si radost. Po dlouhé době jsme se zase sešli a "moudře pohovořili". 

Bohužel nařízení vlády a další okolnosti nám nedovolili letošní výlet do Českého Švýcarska a tak se musíme spokojit jen s menšími výlety "okolo komína". Snad už to brzy skončí a počasí se umoudří, ať zase usedneme do sedel.

ŽENKLAVACZKU ZDAR

Raďas MŘG